Wil je meer weten over deze vacature?
Wil je graag meer informatie over de mogelijkheden?
Neem dan gerust contact op met onze recruiter Mieke. Ze vertelt je graag meer.
Als Controller ben je in de
nieuwe samenstelling lid van het managementteam, dat onder leiding van
de Bestuurder verder bestaat uit drie zorgmanagers. Je ontvangt
hiërarchisch leiding van de Bestuurder en geeft zelf leiding aan de
afdeling Financiën & Informatievoorziening (3 medewerkers), waarbij
vanuit een regierol wordt samengewerkt met externe partners voor de ICT.
Als basis zorg je ervoor dat de administratie in al zijn facetten up
to date is, de aanpalende processen effectief en efficiënt zijn
ingericht en dat je op ieder moment weet hoe de Rozelaar er voor staat.
Als meewerkend voorman/voorvrouw ben je de leidinggevende van de
afdeling, spring je bij waar nodig en schakel je makkelijk op de
verschillende niveaus. Daarbij zorg je voor een fijn werk- en
leerklimaat met ruimte voor ontwikkeling.
In jouw rol als Controller ben jij verantwoordelijk voor een correcte
uitvoering van de planning- & controlcyclus, die bestaat uit het
begrotings- en jaarrekeningtraject, prognoses, opstellen en
optimaliseren van periodieke stuurinformatie en het stroomlijnen van de
administratieve organisatie en interne controle. Daarnaast bewaak je
(veranderingen in) de wet- en regelgeving op financieel economisch
gebied en geef je (on)gevraagd advies bijvoorbeeld door het opstellen
van businesscases. Je draagt zorg voor de contractering met het
zorgkantoor en je monitort de naleving van de contractvoorwaarden. Als
een spin in het web schakel je veel met je interne klanten. Hierdoor
weet jij als geen ander wat er speelt, ben je op de hoogte van hun
uitdagingen en knelpunten en weet je die informatie te gebruiken voor
optimale ondersteuning, advisering en rapportage.
Met jouw visie op ICT binnen de zorg en IT-security ga jij ons
voorbereiden op de toekomst. Je weet de wensen van de organisatie te
vertalen naar een juiste informatiemanagement en ICT-dienstverlening
voor het primaire zorgproces en de ondersteunende diensten. Je geeft
uitvoering aan het ICT- en informatiebeveiligingsbeleid. Je schakelt
hiervoor met diverse partijen. Je leidt projecten en houdt het
veiligheidsaspect in de gaten.
Wij komen graag met je in contact als je eigenaarschap toont op je
resultaten en de ontwikkeling van je functie. Je wilt bijdragen aan de
strategische doelstellingen en de christelijke identiteit van de
organisatie vanuit jouw persoonlijke geloofsovertuiging.
Vereiste Vaardigheden en Kwalificaties:
De Rozelaar biedt wonen, dagbesteding en ambulante coaching aan
mensen met een verstandelijke beperking op verschillende locaties. Bij
de Rozelaar staan de persoonlijke waarden, behoeften en mogelijkheden
van de cliënt echt centraal. Kenmerkend voor de Rozelaar is de
liefdevolle zorg die geboden wordt, gemotiveerd vanuit en gevoed door
het christelijke geloof. Deze overtuiging en waarden zijn zichtbaar
verweven door de gehele organisatie en wordt door cliënten en
medewerkers vaak benoemd als bepalende factor om bij de Rozelaar te
willen wonen of werken. De uitdaging is om de ingezette groei,
ontwikkeling en professionalisering krachtig voort te zetten met behoud
van de voor de Rozelaar karakteristieke liefdevolle zorg, de voordelen
van kleinschaligheid en daarbij behorende korte lijnen. De Rozelaar
heeft een snel groeiende omzet en een gezonde financiële positie.
Ben jij die resultaatgerichte expert die wij zoeken? Dan biedt de
Rozelaar jou een brede, verantwoordelijke, zelfstandige functie met veel
afwisseling in een informele sfeer. Je krijgt ruimte, vrijheid en
verantwoordelijkheid om je eigen werkzaamheden vorm te geven en de regie
te pakken. Je komt te werken bij een kleinschalige, regionale,
professionele en christelijke organisatie. Je werkt op dezelfde locatie
als de dagbesteding en hebt daardoor regelmatig contact met deelnemers
met een verstandelijke beperking.
Je ontvangt een contract voor 28 tot 36 uur per week en een salaris
tot maximaal € 6.575,- (FWG 65) bruto per maand o.b.v. fulltime (36 uur)
met daarnaast goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een
eindejaarsuitkering, reiskostenvergoeding en fiscaal vriendelijke
regelingen bij de aanschaf van een laptop/computer, tablet/iPad en
(elektrische) fiets, en voordeel sport(school). Jouw contract duurt
allereerst 12 maanden. Bevalt het ons beiden goed? Dan geven wij je
graag een contract voor onbepaalde tijd.
De procedure is erop gericht om de benoeming zo snel als mogelijk af
te ronden. De vacature sluit zodra we een geschikte kandidaat gevonden
hebben. De gesprekken bij de Rozelaar worden in januari 2025 gepland;
daaraan voorafgaand vindt een oriënterend gesprek met K+V plaats.
Ben jij geïnteresseerd en nieuwsgierig? Dan zien we graag jouw
reactie liefst zo spoedig mogelijk en uiterlijk vrijdag 10 januari 2025
tegemoet. Dat kan door bij “solliciteer direct” je cv en motivatie te
uploaden. Voor vragen kun je contact opnemen met Emile Douma (06-1045
2989). Aan kandidaten die worden uitgenodigd voor een gesprek wordt
gevraagd om online de Quinn-managementrollenmeting in te vullen. Je kunt solliciteren via: https://kv.nl/vacatures-en-opdrachten/controller-rozelaar-3818/