• Locatie Barneveld
  • Aantal uren 16 - 24 uur per week
  • Loonindicatie €2.727 - €4.017 bruto p/m

Sollicitatieprocedure

Stap 1

Sollicitatie ontvangen: We hebben jouw sollicitatie goed ontvangen en laten je na de
sluitingsdatum van de vacature weten of we met je verdergaan in deze procedure.

Stap 2

Sollicitatiegesprek: We nodigen je uit voor een sollicitatiegesprek met de leidinggevende en
een collega. Het gesprek vindt plaats bij ons op kantoor.

Stap 3

Tweede gesprek: Je voert een tweede gesprek met twee collega’s.

Stap 4

Arbeidsvoorwaardengesprek: De leidinggevende bespreekt jouw arbeidsvoorwaarden met je.

Stap 5

In dienst: Welkom bij de Rozelaar!

Wil je meer weten over deze vacature?

Wil je graag meer informatie over de mogelijkheden?
Neem dan gerust contact op met onze recruiter Mieke. Ze vertelt je graag meer.

Heb jij affiniteit met cijfers & applicaties en zoek jij een ambitieuze en maatschappelijk betrokken werkomgeving om jouw talent in te zetten? Stichting De Rozelaar biedt jou deze kans! Ter uitbereiding van ons team zoeken wij een nieuwe collega.

Medewerker Financiën & Informatievoorziening

16-24 uur

Wat ga je doen?

Jij bent verantwoordelijk voor de tijdige en juiste verwerking van de financiële gegevens, o.a. door het verwerken van betalingen en inkoopfacturen. Je assisteert bij de uitvoering van de planning- en controlcyclus. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor medewerkers bij functionele vraagstukken van enkele applicaties. Je signaleert verbeterpunten en denkt actief mee in het verder optimaliseren van processen.

Jouw definitieve takenpakket is bespreekbaar, afhankelijk van jouw wensen en het aantal uren dat je wilt werken. Je kunt bijvoorbeeld naast de financiële taken veel op het gebied van functioneel beheer van applicaties oppakken.

Wat wij jou bieden?

Bij de Rozelaar zetten we ons met zijn allen in voor een warm thuis en een mooie werkplek voor mensen met een verstandelijke beperking. Jij draagt vanuit jouw functie bij aan onze missie,  doordat je eraan meewerkt dat we een financieel gezonde organisatie blijven. We hebben groeiplannen, wat jouw functie uitdagend houdt.

Je bent flexibel in het invullen van jouw uren en komt te werken in team Financiën en Informatievoorzieningen dat bestaat uit een controller, assistent controller en medewerker cliëntadministratie. Binnen de Rozelaar is er een informele sfeer. We werken boven een dagbestedingslocatie, waardoor we regelmatig in contact staan met cliënten. Dan wordt je regelmatig herinnert aan waar we het voor doen.

Wat breng jij mee?

Jij beschikt over een afgeronde opleiding op mbo-niveau (op het gebied van bedrijfsadministratie/economie) en hebt goede kennis van Excel. Jij kunt zelfstandig aan de slag, maar kunt ook samenwerken met collega’s om gezamenlijke teamtaken op te pakken. Jij bent punctueel, zodat je de juiste informatie duidelijk over kunt brengen op collega’s. Daarnaast ben jij je bewust van jouw verantwoordelijke werkzaamheden en ben jij integer in deze taken. Uiteraard is er ruimte voor jou om te leren in deze vaardigheden en helpen wij jou waar nodig met plezier. Jij draagt vanuit jouw persoonlijk christelijk geloof bij aan onze christelijke identiteit.

Arbeidsvoorwaarden

  • Salaris tussen € 2.727,- en 4.017,- (FWG 40/45 afhankelijk van je taken) bruto per maand o.b.v. fulltime (36 uur).
  • 8% vakantiegeld en 8,33% eindejaarsuitkering.
  • Goede pensioenregeling via PFZW. Wij betalen de helft van jouw premie.
  • Fiscaal voordeel bij aanschaf van producten, zoals een fiets of bol.com bon.
  • Jouw contract duurt allereerst 12 maanden. Bevalt het ons beiden goed? Dan geven wij je graag een contract voor onbepaalde tijd.

De Rozelaar valt onder de cao Gehandicaptenzorg.

Wil je meer informatie?

Neem vrijblijvend contact op met Mieke (Recruiter) via afdelinghr@rozelaar.nl of 06-48045986. Wij zijn gesloten tussen kerst en oud en nieuw.

Heb je zin om de uitdaging aan te gaan?

Dan kijken wij uit naar jouw reactie! We ontvangen graag jouw sollicitatie via de button ‘solliciteer’. De vacature sluit 8 januari 2025. De gesprekken staan gepland op 14 januari.

Solliciteer direct